14 januari 2010

Varmt bad,vanilj socker och vispad grädde.

Efter den här dagen är jag värd en Semla.
Kom hem vid 20.30 typ, efter en fullspäckad dag på jobbet.
Överlevt har jag gjort iaf - med bravur. På utsidan iaf ! Insidan dog någon gång vid 11 imorse, sen tog autopiloten över.

Men nu är det ju så här att dagen bara har 12 timmar tyvärr - resten behövs för sömn, speciellt den här natten.

Och jag behöver duscha.
Så för att spara lite tid tänker jag
Lägga mig i badet - och äta min semla.
Ja det tänker jag.



FÖR DET ÄR JAG VÄRD.


2 kommentarer:

  1. Åh vilken härlig vardagslyx att ligga i ett varmt bad med en semla! Hoppas du inte tappar ner den bara ;-)

    SvaraRadera
  2. Semla semla, SOMNA INTE! Hoppas kvällen slutar bättre än dagen startade.
    Puss puss från mamsen

    SvaraRadera