28 januari 2010

Insomnia next.

Ojämnt och prickigt - Vårens heta look.

Blev alldeles för sent tills jag kom hem igen efter alla ärenden, så någon hårfärgning blir det inte ikväll! Får väl riskera att färga imorgon, och blir det prickigt så matchar det ju bara resten av håret - som JAG klippt även har klippt. Blir ju en hel look! Ska kalla den "I got stuck in a blender". Prickigt och ojämnt.


Har stresstädat och plockat lite i ordning - för att få en bra början på helgen redan imorgonbitt. Att vakna upp till en stökig lägenhet är inget roligt. Och ska jag dessutom fixa håret kommer jag inte få någon ro om det är rörigt. Så nu är självklart klockan för mycket, och jag har en tvätt som rullar i min tvättmaskin. Tror jag skiter i den och fixar den imorgonbitti - ska upp vid halv 6.


Trots 7 piller så är jag dödstrött.
God natt, så hörs vi imorgon, looking forward.




//Victoria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar