17 december 2009

Naimas överraskningsfest

Naima blev riktigt paff när jag dök upp från ingenstans på restaurangen där Bobby bor  i rosersberg.
Efter en lång kram och massa små tog vi igen lite om vad som hänt efteråt.


Tyvärr så var det bara jag från programmet som kom,var meningen att det skulle komma fler men dem hade spårlöst försvunnit. Men Bobbys andra vänner från hans riktiga liv fanns ju där också. Hade riktigt trevligt med några av dem. Någon var till och med från väsby, det gillar vi! Känns som hemma.

Och på tal om hemma så kom jag precis hem, fick skjuts av Bobbys kompisar. Så då sparade man den tiden på att åka pendeltåg o buss och gå ute i kylan! Thank you.


Ja, en glad Victoria ska ställa upp granen nu, som jag var och hämtade i källaren för 2 veckor sen ?
Ja, nu ska det bli gjort iaf. Var och köpte ljus idag med...
- Öppnar min Aladdin som jag fått av några snälla föräldrar på jobbet, värmer lite choklad. Mys och sen sängen.




Och det är inte pga granen som jag är glad. Ne ;)
God natt!
//Victoria

2 kommentarer:

  1. Kul att du tog dig in och överraskade Najma. Trist att bara du dök upp, men det visar ännu en gång vem som var tjejen med det största hjärtat i "mammas pojkar".gänget :-)

    Skönt att höra att din mamma tas han som på sjukhuset. Hoppas hon mår bättre och att de nu listat ut hur man skall undvika att hon blir så där dålig igen, när hon får komma hem.
    KRAM Jenny

    SvaraRadera
  2. Haha jag vart ju inte ens bjuden =) Inte för att jag skulle kunna komma men ändå! Puss

    SvaraRadera