15 december 2009

Det här händer...

Paradise Hotel
Ja, har ju missat dem senaste avsnitten nu när man varit upptagen med annat...
Men Rami är äntligen in the house nu såg jag! Vad jag har förstått så märks det också.
Och DU säger att JAG är drama Rami ?  ;)

Ja, får väl vänta på nästa avsnitt helt enkelt.
Så man får se med egna ögon vad du pysslar med där borta egentligen ! haha : )




Mammas Pojkar Naima
Igår ringde Bobby mig och berättade att Naima kommer upp för att hälsa på i veckan. Så han ville ordna ett surpise party för henne på onsdag (imorgon), med oss från programmet. Bor ju bara en station från Bobby så det är nära iaf. Roligt att se Naima igen och alla tjejer som man inte sett sen Marbella.




Mamma
Pratade i telefon nyss med min älskade mamma, hon blir kvar på sjukhuset till torsdag iaf, efter det får vi se. Hon väntar på att få komma till Linköpings US nu för att göra en datormografi.
  Hon ville att jag skulle hälsa och tacka alla för dem fina hälsningarna, eftersom hon själv inte lär komma till en dator på ett tag.




Känns bra att hon blir kvar på sjukhuset. För alla. Känns tryggt för mig som är så långt borta att hjälpen finns nära hela tiden när man själv inte kan vara där. Jonny kan åka och jobba utan ha dåligt samvete eller behöva oroa sig för att något ska hända. Och Mamma kan slappna av, och bara tas hand om. Slippa vara ensam.

Igår kväll hade hon fått en ny kärlkramps attack... Men det valde dem väl smart nog att inte berätta för mig förrens idag, när jag själv pratade med mamma och hörde att allt var bra. Hade väl fått panik på tåget annars och sen kapat en bil och kört tillbaka till Motala.

Nu ska jag lägga mig i badet. Måla naglarna.
Kram

//Victoria

2 kommentarer:

  1. Hejsan Vickan!
    Det här är Mickaela (Mickan) som bodde granne med dig och Kicki under många år :-) Många böcker läste jag för dig :-)
    Kan du hälsa och krama Kicki massor ifrån mig och mina barn Sebban,Sack och Sindra!
    Har även min mamma Åse här besök (bor ju i Örebro)hon hälsar oxå till Kicki!
    hoppas att hon blir piggare så att hon får en bra jul!

    Här är min mail ifall du eller Kicki vill ha den: mickaelasundqvist@live.se

    Kramar grannen Mickan :-)

    SvaraRadera
  2. var det rami du skrev om för ett tag sen? då när du inte ville avslöja vem det var? =)

    kramar

    SvaraRadera