23 november 2009

Paradise Hotel

Sitter och tittar på Paradise Hotel - trots att jag sagt åt mig själv att inte göra det. Anledningen är inte till att jag tycker att det är dålig underhållning, utan att jag inte vet hur det kommer påverka mig. Jag känner mig själv för bra...

Varför skulle Paradise Hotel påverka mig ?

Jo... Det var nära att jag tackade "Nej" till Mammas Pojkar.
Varför? Ja inte tänkte jag vara med i Paradise Hotel, nä...

Men det fanns en kille. Ja det finns det nästan alltid. Men för en gångs skull var det någon som hade fångat mitt intresse, ordentligt. Vi hade inte känt varandra länge när Mammas Pojkar dök upp, men jag visste att om jag åkte så skulle det antagligen innebära ett slut för vad som eventuellt kanske skulle kunna utvecklas mellan oss. Samtidigt som jag tänker "är det meningen så kommer det hända,allt har sin tid".
När jag berättade om Mammas Pojkar sa han att jag "var för bra för att vara med i en dokusåpa, det är bara idioter som är med i sånna program". Ja kanske det.... Det återstår att se. Men nu hände det massa saker, och innan det hade gått för långt så avtog det som knappt börjat. Tur i oturen? Kanske. Eller så var det jag som var feg. Rädd för att bli sårad. Inte var jag helt oskyldig till att det blev som det blev då, men det låg så mycket mer under ytan, så mycket mer. Inte hade jag tackat "Ja" till mammas pojkar om jag hittat kärleken här hemma.Vad hade då poängen med det varit? Nej, är glad att jag tackade ja, hade gått miste om något annars.

Vad har Paradise Hotel med det här att göra?
Jo.
2 veckor knappt efter att jag kommit hem från Marbella i augusti... Stöter jag på honom för första gången sen början av juni. Vi har precis lämnat White room och traskar in på Burger King. Där står han. Han släpper bomben att han ska åka iväg själv... För att vara med i  Paradise Hotel.

Han frågade vad jag tyckte om det. Vem är jag att dömma? Nyligen hemkommen från en dokusåpa själv.
Jag hade bara ett råd - ha inte sex i tv.

Känslar eller inte känslor, men inte vill man se någon man brytt sig om eller tyckt om mer/mindre i ett program som Paradise Hotel, där allt är drama, intriger spel och sex. Nej, inte jag iaf.
Även om vi är vänner nu. "Det man inte vet tar man inte skada av".

Vem är det då?
Inget hemligt. Men det tänker jag ändå inte avslöja. Inte nu iaf. Det kanske märks sen. Men just nu är det säkert att titta, än så länge... Men gästerna är många som kommer och går där nere...


Maj månad. Ambassadeur. Då allt började...


Varning Stockholm, snart invaderas nattklubbarna av dokusåpadeltagare...
//Victoria

3 kommentarer:

  1. gah blev ju nyfiken nu..han simon kanse?

    SvaraRadera
  2. Nej, simon är det inte kan jag säga.
    Men kan stilla din nyfikenhet och berätta att han inte dykt upp i rutan än :)

    SvaraRadera