24 november 2009

Morgonmuskler

GOD MORGON


Direkt när jag gick upp satte jag på musiken och började köra lite morgongymnastik, lite mag- och rump danssteg. Så nu är jag all awake, till skillnad från nyss.

Min ben har besvärat mig hela natten! Värre än någonsin! Min RLS (restless leg syndrome) har vaknat till liv på nytt! haha Gud, kunde gått upp och sprungit ett maraton för att bli av med det. Men somnade om iaf till slut :) Efter att ha sparkat omkringt hela sängen, legat kors och tvärs - bland annat med fötterna på väggen.

Löpningen häromdagen gick hyffsat, fick pumpa ordentligt med astma medicin och det var väl tur att jag inte tog vanliga rundan i skogen, då hade jag legat på spåret och flåsat vid någon gran. Men skönt var det iaf att röra på sig. Måste gå och hämta ut nya astma mediciner nu på apoteket idag, går åt sjukt mycket nu vid den här årstiden. Och så är man ju inte i samma kondition som i våras heller.



Ja nu kan man ju inte springa runt så här längre.



I våras var man på topp.

Nu ska jag gå och möta Blanka vid busshållsplatsen och gå med henne till "dagis",
lillasyster Stella är sjuk av vaccinet, stackaren.
Slipper mamma väcka henne och dra med henne också.

Have a nice day!

//Victoria

1 kommentar:

  1. hej vickan, läste att du gjorde mag och rumpövningar, har du några tips på det hehe? måste börja träna lite tänkte ja
    puss

    SvaraRadera