24 november 2009

Jul igen


Highlights idag

Rabatt på apoteket - härligt att man gynnas när man är en trogen kund.(högkostnadsskydd)

Sms-fika! Javisst. Haha fick ett sms av Naris där det står:
"Hoppas du gillar lussebullar".
Strax därefter får jag ett sms från pressbyrån där det står att jag kan hämta ut en lussebulle och en kaffe där med koden som medföljer... Enligt Naris förtjänade jag det efter alla kladdkakor som jag bakat. :) Tack Världens bästa Naris. Det var en trevlig fika;)

Bakade pepparkakor igår, som lite pepping för att må lite bättre. Orkade inte göra klart alla. Hade ju tänk göra några figurer och hänga upp i fönstret på jobbet, lite krokodiler o så. Här är några som blev klara iaf.
Det gröna är en dinosaur för alla som undrar! Ganska söta ändå! Om jag får säga det själv :D



Kokat tomtegröt har jag gjort nu också (risgrynsgröt låter inte lika mysigt) och tonat håret.
Effektiv dag! Nu är det bedtime, ryggen värker och jag ska upp och öppna på jobbet imorrn.
Sov gott.


//Victoria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar