23 november 2009

Besökare

Sen jag satte in den lilla besöksräknaren som håller koll på statistiken här i bloggen har jag nyfiken följt siffrorna hela månaden.

Jag vet inte vad som hänt, men från första dagen, då det kanske var 33 besökare,
så har det ökat till ca 110 per dag i genomsnitt.

Men nu måste den ha gått sönder ? - Var min första tanke när gick in nyss.Dagen är inte ens slut, och ändå har över 300 personer besökt bloggen. Min blogg ? Hade det varit någon annas blogg hade jag inte höjt ögonbrynen. Men min blogg ? Kanske inte är några högra siffor och viffta med, men det betyder mycket.


Vet inte vad vändningen helt plöstligt beror på, men kul är det, riktigt kul!

Tack för att det finns dem som vill läsa om mitt ibland uppochner vända liv och som står ut med mitt gnäll.
Idag är ni ljuspunkten i vardagen.

Kram

//Victoria

5 kommentarer:

  1. Hej hur ser man hur många besökare man har? jag har inte fattat de...

    SvaraRadera
  2. Intressant att läsa en blogg som består av vettiga tankar Vikkan:).. / J.Kreivi

    SvaraRadera
  3. Den som sat - han vat ;) Tack för det! :)
    Och glöm inte - It takes one 2 know one.
    Kramar :)

    SvaraRadera
  4. AnnCharlotte,kolla in http://fixa-din.blogspot.com/2009/04/besoksraknare.html


    Man måste fixa en själv, blogspot har ingen=/
    Men lyckades JAG - så fixar du också!:P
    Lycka till!

    SvaraRadera
  5. Haha nej du Victoria jag fattar ändå inte.. :(

    SvaraRadera