21 november 2009

Feel-good-relax-helg

Gick upp ur sängen kl 17, har legat vaken o bara myst hela dagen framför tvn. Så skönt.
Och behövligt.
Åt toast till frukost - det var längesen, för längesen märkte jag.
Till efterrätt (på lördagar får man efterrätt till frukosten) så blev det hallon,marränger och grädde. Inget Fatcamp här inte.

Trodde att jag skulle gå ut igår, men kroppen ville något annat. Efter att jag duschat vid kl 15 så somnade jag i soffan utan att märka det och vaknade vid halv 18 eller något sånt. Då var det försent, vid det laget hjälper inga mediciner för att få mig pigg.
Jag brukar jämföra det med att luta sig över en kant...
- Även om någon sträcker ut handen och tar tag i dig innan du faller ner - så finns inte kraften att dra dig tillbaka in. Du kanske inte faller,men du kommer stå där lutad över kanten till du äntligen får sova.


Mitt tv maraton fortsätter....

Igår kollade jag nog på 3 filmer och 2 serier samtidigt - fjärrkontrollen var lätt överhettad när jag somnade en sista gång. Har helt enkelt inte lust att göra något ikväll, varken bio eller utgång. Bara vila. Och vara.
IKVÄLL VISAS TRANSFORMERS!
Kommer ihåg att jag såg den på en blinddate hemma i Linköping för 2 år sen, ville inte se den alls, men det fanns bara den just då och efteråt var jag frälst, och helt kär.
I roboten alltså. Bumble bee <3


Ska pinna iväg till affären nu och inhandla lite förnödenheter! Massa gott att äta med andra ord. Imorgon ska jag gå upp tidigt o ta en löparrunda, eftersom jag varit sjuk oavbrutet i 2 månader nu med en seg förkylning som sitter på luftrören så var det säkert 1 månad minst sen förra gången. Är inte riktigt frisk än, men det kryper i benen...



Have fun tonight!
Puss och Kram
//Victoria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar