19 november 2009

Bullshit och Utvikningsbilder

Minst sagt haha

Såg precis att någon skrivit det här i Jane Timglas blogg:

"Visste du att * perfekta vicky * knullar runt med halva bosnier gänget i norrköping där hon bodde innan , har vetat vem tjejen är sen länge tillbaka hon har vikt ut sig i diverse tidningar med , och kmr till mammas pojkar och vill inte bråttas med en tjej i tv haha pinsam tjej"

Någon ifrågasatte detta - och fick det här till svar, av samma person  aka "selle"
"men lilla du sett vicky på bilder sen jag kan minnas , jag har denna sanna fakta ! och hon vet om det själv!! Och ja källor har bekräftat hennes utvik vet vilka hon har varit tillsammans med också ! den falska lilla bimbon ;)"

Öh. Ja man visste väl att folk skulle prata, men man kan ju aldrig ana vad som kommer sägas - eller i det här fallet - ljugas ihop.
Bimbo ? Det är nog första gången jag hör det.
Ja vad ska man säga om det här?  Intressant ? Känner inte för att bry mig så mycket faktiskt...


Personen som skrev det visste uppenbarligen inte så mycket eftersom jag faktiskt inte bott i Norrköping innan - utan Linköping. Som jag berättat innan så utgörs största delen av mitt umgänge av bosnier och serber, har hängt med dem på många bosniska fester och konserter, speciellt i Norrköping som är grannstaden.
Men *piiiiiip* runt med dem har jag aldrig gjort. Det kommer alltid finnas folk som pratar - speciellt när man sticker ut lite för mycket ur mängden.
Och att jag som svensk, alltid var på alla bosniska fester och konserter med mina kompisar stack många i ögonen. Men dem flesta tyckte det var kul att en svensk ville ta del av deras kultur.


Har aldrig påstått att jag är perfekt heller, man är sin egen största kritiker - I would know.

Angående "utvikningsbilderna"
* Vilka källor har bekräftat det? Tv4? Ja, deras källa är ju JAG så det borde stämma ;)
Det är ju inte direkt någon hemlighet när man gått ut i tv med det.
* Och vad gäller såpbrottning - Tv4 är en familjekanal, herrmagasin är inte till för barn.

* "sett vicky på bilder sen jag kan minnas"  Det har min mamma också gjort,sen jag föddes.
Frågan är vad för bilder du minns? "Utvikningsbilderna"? Grattis, då har du ett 3 år långt minne, för innan dess fanns inga bilder publicerade. 
Bilder innan det är ju vanliga "modell" bilder, som jag började ta när jag var 16. Är det kanske dem du minns?

Första gången i en studio, i Gbg - 16 år.
Betalade 500 kr, första och enda gången jag betalat för bilder.



Det mest fascinerande är nog uttalandet "vet vilka hon varit tillsammans med" eftersom jag bara haft 1 bosnisk/serbisk pojkvän. Gick i 8:an eller 9:an då, och på den tiden höll man knappt hand. Och min senaste relation var med en kurdisk kille, och det var för 5-6 år sen.

Men keep talking, jag har ju bett om det - ställt upp i tv, dokusåpa till råga på allt. Måste vara upprörande.
Men till nästa gång, håll dig till sånt som du faktiskt vet och har du något att säga, eftersom du uppenbarligen absolut kände att du var tvungen att få ur dig det här som legat och knagt inom dig,
- Säg det direkt till mig, kasta inte massa skräp i någon annans blogg.



Mitt sk "utvik" i fhm. Publicerades 2006.
Köpte tidningen samma dag som flyttlasset hade nått sthlm.
Gissa om jag och min flytthjälp Triffa skrattade där vi stod inne på ICA Nära i västerhaninge...


God natt och Sov gott, du med Selle.
//Victoria

10 kommentarer:

  1. Bästa Bästa girly! vi vet och "selle" vet inte..
    vi håller oss till vad de begåvande människorna och tycker och till de som faktist har kunskap kring det dom utalar sig om , och tycka synd om dem "förståndshandikappade "istället ...... auuth !!va knäckt stackars avensjuka azzet blev, jag känt dig i evighet och finns endast tre ord som kan beskriva dig

    -självständig -Intrapersonell-Mål medveten-

    det är så många gånger besvisat!

    Det är så långt ifrån bimbo- hochiii* man kan komma.. OVER AND OUT!

    / ponni

    SvaraRadera
  2. Hahahah det här är ju skrattretande, det värsta jag hört! jag vet att det inte är sant och om det vore det so what?! Skit i folk och lyssna bara på mig ;)

    Puss Laven

    SvaraRadera
  3. ja diggar dej starkt!! du är en av dom coolaste människor ja sett/mött.

    SvaraRadera
  4. Älskade trollunge! Vi är ALLA så stolta över dig. O natt-särken du har på dig i "utviket" kommer jag ihåg när jag köpte till dig.
    Förresten, är skorna efter mormor? Snygga! Om dina "utvik" är så sensation, då skulle jag vilja veta vad vissa andras bilder kallas? En del är "perfect" från start, andra får lägga stora para på sitt yttre. Men sitt inre lär dom få jobba på, skrapar man ytan så...
    Moder, Jonny-Ponny o Pappa Lange

    SvaraRadera
  5. Hej Victoria!

    Bry dig inte om vad som sägs, uppenbarligen är det svartsjuka det rör sig om o inget annat. Det förstår vilken person som helst, även personer i hennes nivå ;)De som känner dig vet vem du e och hur du e som person o det e det viktigaste. Om jag va du skulle jag inte ens ta upp det i min blogg.
    Ta hand om dig o en stor Kraam / från en som hejjar på dig

    SvaraRadera
  6. Paniz Bananiz, mitt mojje: Tack för dina fina person analys,vet att du måste legat o tänkt på den länge din lilla hobby psykolog /Ditt sär.

    Laven: "Bara lyssna på dig" låter som blondt hår! haha Nej,håller med dig. Tack raring.

    Mamma: Nej mamma,det är inte mormors skor. Det är Lavens skor! Hon var med i studion den gången och agerade assistent.

    Ni anonyma:
    Tack för att ni håller på mig och visar ert stöd,det var väldigt kul att höra,speciellt från folk man inte känner. Känns tryggt ska ni veta. Ta hand om er alla!
    Många många Kramar!

    Ps. Notera min mamma som utvecklas av våra invandrare i dagens samhälle och hänger med i svängarna. "Para" = pengar.
    Kommer man från skäggetorp så gör man;)

    SvaraRadera
  7. Så glad att både du o jag fått växa upp i Skäggetorp. Lära sig att ursprung är kultur o människans rätt, oavsett hudfärg. Idag blev kassörskan jätteglad när jag hörde att hon pratade på bosniska med en vän. Man är väl kultiverad. Idag såg jag flera av "mina" 65:an barn i Corren. Åh vad jag saknar dom alla. O tack för att vi fått uppleva dom nya svenskarna.
    Kramar från Moder

    SvaraRadera
  8. Hahahaha, ursäkta mig vickan, men det var fan det konstigaste jag någonsin har läst om en person, hmm, detta som den hemliga personen skrev stämmer absolut inte, vet inte vad personen vill, kanske är han/hon avundsjuk på dig eller har väldigt STORA problem. Jag känner dig och vet att detta inte är sant, och om du skulle ha gjort såna saker, vad f-n har han/hon med det att göra, liksom sköt era egna liv, gud folk asså, blir bara så arg på sånt!! O att inte bråka i tv är bara moget så, men den personen kan ju gå med i nåt program o slåss själv med någon om han/hon tycker att det är så himla "kul". Aja ska inte bli allt för upprörd, men så du vet, du är den vackraste kvinna som ja känner, och är hur god hjärtad som helst, du ställer alltid upp på allt o alla, och kommer till och med ihåg i skolan, när du hade slöja och grejer, inte många som gör såna saker heller:) Me go vickan du ska aldrig ändra på dig, du är sååå fin som du är!! Puss

    SvaraRadera
  9. hahaha det var ju inte det enda vi skrattade åt den dagen! Kommer du ihåg allt det sjuka vi hittade i lägenheten??

    SvaraRadera