18 oktober 2009

ÅFF till allsvenskan !

Vill börja med att säga
GRATTIS HARIS
som tog ÅFF till allsvenskan idag!
Vad stolt man blir!

Kommer ihåg när du kom till sverige för första gången för några år sen,
det var vinter och kallt - välkommen till sverige!
Vi kommunicerade så gott vi kunde,men inte mycket behövdes säga för att man skulle förstå att du var en toppen kille, snäll och omtänksam. En Radetinac ;)
Lycka till Harise !



Jag får en puss av födelsedagsbarnet Jonis på Grodan Sergel!

I fredags var  det Ladies Night på Magenta med striparobics. Sen vidare till Grodan Sergel - som vilken en annan helg som helst! Hade riktigt trevligt vissa stunder på kvällen, med en del personer ;) Äntligen ett steg i rätt riktning.


Victoria och Viktoria

Kallt var det, och när jag kom hem vid 5 med nattbussen konstaterade jag att jag behövde lägga mig i ett varmt bad med en kopp varm oboy, mysigt. Höll på att somna till flera gånger och när huvudet nickade till hörde jag mammas oroliga röst som så många gånger förr när jag bodde hemma "vickan - du har inte somnat va?" Så lät det var 3:e minut varje gång jag tog ett bad efter att jag fått min diagnos.


Lördag - Söndag har gått åt till att vila upp mig och äta massa gott! Imorse var dock alla sötsaker slut, men en chokladkalender från fjol räddade läget.När jag kom till lucka nr 14 kände jag att det kanske var dags att kliva upp ur sängen och gå till affären...

Nu är det Gossip girl och Ensam mamma söker härnäst... Grymt avundssjuk på 37 åriga mamma Helena som fick mysa med snygg-oskar på 25 år...Hade man inte tackat nej till. Men skönt o veta att man har några år till på sig...uppenbarligen.

Hörs imorgon : )
//Victoria





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar