15 oktober 2009

I rampljuset

Ja idag hade jag mina 15 minutes of fame i rutan som deltagare i mammas pojkar.
Naima gjorde min dag när hon sa så många fina ord om mig. Tack !

Något som inte visades på tvn var faktiskt när hon tog mig i handen och gick till Bobby när han satt och pratade med ett gäng tjejer och drog iväg honom för att presentera honom för mig. Pinsamt men mycket roligt!

Något mindre roligt var väl att fokus nu ligger på mina så kallade "utvik" i moore,slitz och fhm.

Som förresten är med kläderna på - men det kommer väl aldrig att varken skrivas eller visas i bild när jag berättar att jag inte visar varken bröst eller rumpa. Sånt gör ju inte tv tyvärr. Nej, numera kommer man vara "fröken". Och efter det här vore det ju typiskt om någon skvallerblaska ringde eller om någon av dem ovannämnda tidningarna gräver fram dem här gamla bilderna om dem finns kvar i något arkiv.

Oroade mig väldigt mycket för vad föräldrarna på jobbet skulle säga, även om jag mycket väl ändå inte tror att det här skulle ändra deras syn på ifall jag är lämlig att jobba med barn - och just deras barn. När jag är på jobbet gör jag mitt jobb, och jag brinner för det. Jag brinner för att vara en bra förebild för barnen när jag jobbar med dem och engagerar mig helhjärtat för att lära ut bra värderingar. Punkt.

Men tack för alla fina komplimanger jag fått via sms, på facebook, mailen och överallt. Det värmer och hjälper så mycket och ger energi.


Avslutar med ett sms jag fick från en förälder på förskolan där jag jobbar:

"Hej! Vet du, man får göra det man vill,det man väljer...
Bara man respekterar sina egna gränser och inte låter sig pushas vidare...
Den branschen är nog full av fallgropar...
Jag skulle aldrig dömma någon o definitivt inte dig!
Kramar ........"


Det gjorde mig verkligen rörd, betyder otroligt mycket.

Många kramar och god natt
//Victoria


- En utrösning klar och Victoria är fortfarande kvar.





1 kommentar:

  1. Din röda klänning är så fin, var är den ifrån? :)

    SvaraRadera