23 oktober 2009

Tjejkväll

Sara och jag har precis ätit upp resterna från maten igår, thai mat från restaurangen tiger här i väsby. Delicious.Är sjuk - igen, med en ny dunderförkylning, men en drink (juice) med några av tjejerna från Mammas Pojkar ikväll och kanske utgång MÅSTE orkas med.
Sitter med färg i håret nu - hoppas på att det blir okej,svårt när man var så ljus innan. Hoppas det inte blir grönt ;) Får se... Igår smällde vi i oss en hel godisaffär som Sara haft med sig, och nu efter maten också är det osäkert om man kommer i klänningen ikväll! haha



Mammas Pojkar, Avsnitt 3.

 Ser riktigt sur ut här! haha Vet inte varför.Kan vara för att jag glömde mina träningskläder hemma i svea och dem hade behövts på plats - minst sagt.

Jag - Julia - Sara på Bobbys träningspass. Julia got a date!


Jag - Pia - Moa - Towa - Martina på Tims poolparty. Pia got a date!
(Men jag var iaf ett påtänkt alternativ hörde jag - tackar.)

Mycket som inte kom med i programmet igår,tyvärr. Men det var många timmars inspelningstid, och allt det ska ju klippas ner till ca 45 min... Några roliga saker som man missade var bland annat under Tims poolparty, efter att ha doppat sig i poolen vid kl 23 på kvällen så var det ganska kallt - Spanien eller ej, frös gjorde vi alla och var trötta efter en hel dags inspelning i värmen och olika aktiviteter. Jag satt en bit bort från all händelse och småpratade med några av tjejerna när Tim kommer fram och lägger en handduk om mig (gentleman) och sätter sig ner och pratar, ett bra tag. Vid den punkten kände jag att min lust att vara där vände. Kan inte påstå att jag kände att jag hade hamnat rätt innan dess, och började väl mer eller mindre funderade på om jag kanske borde åka hem... Men där kom vändpunkten.

Victoria hade även denna gången turen, att få ett "Ja" i luren.


Nu ska vi skölja ur håret...Sen rullar vi med bilen till stan - lyxigt värre för en van komunalåkare! Och slippa nattbussen hem sen då, utan värkande fötter o frysande ben. Jackpott ikväll.

//Victoria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar