29 oktober 2009

I kväll är det brottning !

Idag är det dags igen!
Stod i duschen nyss och planerade dagen i huvudet... Men STOPP - Det är ju torsdag idag! Innebär tv 4 kl 20.00  - och avsnitt nr 4 på Mammas Pojkar!
Så ikväll är det SÅP-BROTTNING. Girl fight om killarna. Hur kunde jag glömma det ?



Tänkte bjuda på några roliga kommentarer jag fått om min medverkan där.
Den första är klockren. ;)










Igår ringde ringde telefonen på jobbet och jag svarar:

- Förskolan Regnbågen, det är Victoria
"JAG SÅG DIG PÅ TV!" säger en välbekant mamma
- haha jag antar att det inte var därför du ringde nu ?
Nej hon skulle ju sjukanmäla sin dotter :)


Också på jobbet :
En liten pojke berättade för mig att han sett mig på tv igen.
- Vad gjorde jag nu då ? sa jag och skrattade
Han tänkte en stund...och så sa han:

"Du berättade att du hade monster hemma hos dig"
Hmm...Inte har jag kallat någon av tjejerna för ett monster ? Tänker jag...
"Ja, du har ett skelett i din garderob !" Säger han och fnissar busigt.

HAHAHA Ja raring, ett låtsas monster, inget på riktigt. svarar jag,

Ha en bra dag, nu ska jag tillbaka till jobbet. Vi ses ikväll vid 20.
//Victoria




3 kommentarer:

  1. Ja herregud, jag vet inte om man ska skratta eller gråta. Bra gjort att du stod över det där spektaklet!

    SvaraRadera
  2. Tack! Kände att jag hade bidragit/vändit ut och in på mig själv tillräckligt när det gällde att höja tittarsiffrorna för det här programmet. Jag var där för att dejta,men inte till vilket pris som helst.

    SvaraRadera
  3. Nej det är bra! Nån måtta får det vara! =)

    Jag såg bara lite snabbt idag annars har jag inte sett någonting så jag vet inte alls vad som skett tidigare..

    Hamnade här av en slump under programmets gång tidigare ikväll via någon annan blogg..

    SvaraRadera