23 februari 2012

Uppdatering och LMFAO

Jag har flyttat!
Amen visst. Bor numera på Gärdet. :)
Känns underbart... Att slippa pendla till jobbet och stå ut med förseningar och långa resvägar. Nu har man vunnit ett helt nytt socialt liv när man helt plötsligt har nära till allt och alla. Kan tom kosta på mig att vara lite spontan nu med när man slipper planera efter buss och pendeltåg ;)

Party rocker's in the house tonight!
Mår inte 100% just nu, boven är stress. Men jag försöker ta tag i det. :) För övrigt är det ganska great... Hade en grym lördag förra helgen. När Sabrin fyllde fick hon tickets av mig till LMFAO och Far east movements konsert i globen - Annexet, och det var GRYMT. Far east movement ("Like a G6" - för dig som inte känner igen namnet) ägde scenen och lyfte taket. Wow. LMFAO är ju LMFAO - helt f*cking amazing kort sagt. Är lite ledsen att jag inte släpade med mig min systemkamera dock.. Men mobilen hann få några helt ok bilder ändå.
Far east movement.

RedFoo från LAMFO





Jag och Sabrin
Hade på mig ett av mina nya favoritplagg, en topp från Asos.
Gult är inte alls fult...

/Victoria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar