26 februari 2012

12 brudar och en bar

Haft en underbar helg!
Igår hade min gamla arbetskollega och vän Karin inflyttningsfest på söder, vi var 12 tjejer som senare drog iväg till stan efter lite lek i hennes nya bo. Mäktigt att gå ut 12 tjejer, vi både syndes och hördes i baren på Soap Bar. Stämningen var på topp! Drog vidare till Hells Kitchen lite senare, där partyt fortsatte på dansgolvet till grym musik.



Idag ska jag till mitt andra hem - Upplands Väsby. :) Hämta lite post och göra några timmar som avlösare till mitt lilla troll Stella som jag inte sett på flera veckor nu. Blir mycket mys att ta igen nu i eftermiddag...  På morgonen har jag hunnit diska,dammsuga och möblera om - effektiv som bara den idag. ;) Längtar efter att få komma hem och fixa lite till, och installera in digitalboxen! ÄNTLIGEN!
Nyhetsmorgon och debatter för all del...Men nu vill jag ha tillbaka mina serier... ;)



Mot mys i Väsby...

/Victoria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar