13 november 2011

Jag har gett upp.

Jag är övertrött och kan INTE sova. Jag har varit vaken sen kl 08 imorse IGÅR. John Blund har lyst med sin frånvaro och jag har endast fått två futtiga timmar sammanlagt. Nu har jag gett upp! Persiennerna är uppdragna och lampan är tänd. Jag ligger och skrattar för mig själv, JAG, narkoleptikern, kan INTE sova. Ironi på hög nivå. F*n vad ögonen svider....

Under dem där två ynka timmarna hann jag iaf med en obehaglig dröm. Jag var med i ett nytt dejtingprogram på tv, och jag såg förjävlig ut. I looked like shit on its worst day. Jag hade bölder i ansiktet stora som talgbollar, jag grinade som en idiot, och jag sa en förbannat massa skit som fick mig att låta som ett fullkomligt intelligensbefriat pucko. Jag satt och tittade på främlingen på tvn och kände att jag hade gjort mitt livs misstag...

Det kan vara tankarna som vimlar kring det nya dejtingprogrammet som jag blivit tillfrågad om, eller så är det precis det här som innebär att vara "ärrad för livet". haha Mammas Pojkar...

Jag behöver iaf sova nu. Jag har en dejt ikväll och jag hade tänkt att vara vaken under den...
/Victoria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar