2 november 2011

Good morning Vietnam.

Har legat ute i krig inatt, krig med ryggen. Fick ett ryck och hoppa ur sängen och traskade omkring inne,visste inte vart jag skulle ta vägen, ligga gick ju inte, och att sova stående verkade inte vara ett alternativ. Som tur var fick jag syn på min vita hemlösa katt som satt utanför huset och väntade, så jag tog en burk kattmat och gick ut i pyjamasen och fick lite frisk luft. Efter det gick det bättre att sova, med lite hjälp av some painkillers. Smärtan blir bara värre och värre - just nu känns nästa måndag väldigt långt bort i tanken när jag har återbesök hos läkaren.

Ska möta en god vän nu i stan för lunch, har proppat i mig dubbel dos medicin. Kan ju inte och ska inte bara ligga hemma. Bestämde mig även imorse för att jag ska börja simma, kan jag inte gymma så får jag simma tills vidare...Längtar redan faktiskt. Måste även till jobbet senare och göra lite pappersjobb, en deadline väntar inte!

This is my new haircolor by the way. Like it a alot :)
Syns inte något vidare i det hemska ljuset från webcamen tyvärr!
Lite Mittemellan sisådär. "Jennifer färgen" som jag kallar den.
(Aniston och Lopez, that is)



Nya favorittunika som kom i paketet från Asos,
Vero Modas märke.


Have a nice day!
/Victoria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar