9 maj 2011

Mer Tuk tuk.

Just ja - jag har ju en blogg! haha

Jag kan börja med att berätta att jag är sjukskriven i en vecka... Har drabbat av en mycket smittsam bakterie - vad det är tänker jag inte säga för namnet låter så hemsk. haha Och ser hemskt ut!  "Usch" räcker gott och väl som beskrivning. Blir penicillin i 10 dagar nu.

Dock ingen dålig vecka att bli sjukskriven på - vädret kunde ju vara sämre! Sol sol sol.  Man får se det positiva i saker och ting!

Inhandlade en ny bikini idag, eller två rättare sagt. Här är en av dem...
Helgen i korta drag
Ja förutom att trampa på en orm under min morgonpromenad i skogen i lördags så har jag hunnit med en riktig fylla under en inflyttningsfest hos Erik på Söder. Jag har suttit lite till på ThaiBoat som är nya favorithaket i solen. Ätit gott och haft trevligt sällskap.

Mer Tuk tuk tack.

/Victoria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar