11 april 2011

The Bachelorette

NU ÄR DET BARA  1 VECKA OCH 3 DAGAR KVAR!
Börjar bli lagom pirrigt nu!

_________________________________________


Idag har det varit en ganska lång dag på jobbet, kom tidigare och gick senare, men det har varit en härlig dag,det fina vädret gjorde att jag kunde stänga ute. Låg på gräsmattan med sista barnet och tittade på himlen och molnen som susade förbi. Mysigt!

Såg precis på The Bachelorette som jag inte följt så noga, synd, fanns några snyggingar med där faktiskt. Men man vet ju hur det där fungerar nu - dejtingprogram på tv ;) Been there,done that! Fast jag är ändå lite avis på Frida som har fler än 3 killar att välja mellan - och dessutom slipper slåss om dem. Ja, det där programmet skulle ju vara mitt ;)

Men idag såg jag något kul! Ett bekant ansikte! En av killarna som var med, och åkte ut idag var tydligen Daniel Segelström!
"Vem är det" undrar ni nu...

Jo ta och läs det här ;)

CV TILL MAMMA. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar