27 mars 2011

YES MAN

Jag har bestämt mig för att mitt liv är för tråkigt just nu, jag behöver lite krydda.
Därför...



Har jag bestämt mig för att hela nästa vecka säga :
JA
till allt.


Självklart finns det gränser! Tänker ju inte skaffa men för livet haha.
Men jag ska tänja på allting och inte vara så förbaskat tråkig och säga nej till allt som jag har en tendens att göra.Vem vet, det kan bli en lugn vecka som alla andra, eller totaly crazy! Det återstår att se. Men vad kan egentligen hända? En vanlig svensson vecka innehåller ju endast 7 dagar trots allt. Så mycket action lär det nog inte bli. Eller.... ?



Jag uppdaterar så fort något nytt utöver det vanliga händer.


Inshallah ;)
/Victoria aka Yes Woman

1 kommentar:

  1. det får du verkligen dokumentera, såg den filmen för ett par veckor sedan, kan bli kul!

    SvaraRadera