24 mars 2011

Sommar 2011

Snart är det dags. 21 april.
Försöker att komm i form tills dess, att gå till jobbet på morgonen är det som gör en skillnad just nu när det gäller att balansera vikten på ett bra sätt. Booorde träna mer, köra lite zumba här hemma exempelvis, men problemet är väl just att träna hemma är svårt - här finns så mycket annat att göra,utan att göra bortförklaringar. Jag skulle behöva lite tävlingsinstinkt för att vilja komma igång! Haha stor brist på det;)

Tänker inte gömma mig i vassen i sommar eller gå i tält på stranden iaf, thats for sure.





Mot målet! Sommar 2011!

/Victoria




2 kommentarer:

  1. Mitt "sommar-tält" är tyvärr fullt. Men du klarar dig rätt bra utan tält, finaste dottern. Puss från mamsen

    SvaraRadera
  2. :)
    Mamma köpte hem dvd med zumba från www.uffessakerochting.se så nu ska jag sätta igång med det. Skönt och kunna göra det hemma när jag vill. Kram -A

    SvaraRadera