1 mars 2011

PAUS!

Ja, har minst sagt tagit en paus härifrån, av olika skäl.

Dels händer det mycket inom jobbet, men tyvärr är det ju inget jag kan skriva om här. Men just nu går allting strålande och jag har mått bra senaste tiden. Har en rygg och kropp som börjar bli lite sliten, men den var ju inte riktigt hel innan heller så ;) Har iaf fått väldigt mycket credd för mitt arbete med lilla Bus sista tiden av både chefer,specialpedagoger,logopedeg,sjukgymnast och rådgivare. Ibland kan det ge den puff man behöver för att köra på lite extra!

Min bästa vän är en ängel
*Tar ett djupt andetag* Försöker att skriva det här utan att börja gråta nu. Om jag börjar så kanske jag inte orkar sluta, därför blockerar jag så gott det går och har inte alls släppt många tårar sista tiden.
Min fina Ludde fick cancer och fick avlivas hastigt för 2 veckor sen, saknaden är stor. Men en stor tröst är att han slapp lida länge, allt gick väldigt fort...Väldens finaste är en änglahund nu. <3

Åkte hem i helgen för att tillbringa tid med familjen, mamma tog det väldigt hårt. Han var ju hennes skugga, överallt. Han var där hon var. Vill åka hem i helgen igen, men har planer för lördag kväll och söndag redan nu, fast det kanske blir en snabbvisit fre-lördag iaf. Känner att mamma behöver mig, och jag behöver dem. Är det något jag insett sista tiden är det att jag längtar efter min familj så sjukt mycket...


Kommer mer update i veckan :)
Puss.

1 kommentar:

  1. såg din mamma igår faktiskt.
    och du släpp ut känslorna, går man o håller för mkt inom sig så imploderar du tillslut och det vill du inte!

    massor med kramar till dig!

    SvaraRadera