3 mars 2011

Mitt behov.

Ja tänk, jag har också ett.
Imorgon åker jag hem till familjen igen, känns bra. Har som sagt var insett hur mycket mer jag vill och behöver umgås med dem. Ska bli skönt att mysa lite med nya valpen som de hämtat från sämre förhållanden. Han är som en bebis och gillar att man bär runt på honom, tur att han är liten;)




Det blir en snabbvisit som sagt var, har planer här hemma i helgen. Men det är värt att få komma hem och umgås även om det bara är över en natt.
Speciellt just nu, har ett svårt beslut att ta inom närmsta veckan. Har mått illa,varit skakig,haft hjärtklappning nonstop och ont i huvudet sen igår. Jag vet att det är ångest,ganska uppenbart. Som med allt annat så kan jag inte ta vad det här gäller i bloggen, eftersom det är inte en privatsak. Är totalt förvirrad och orolig...

Mindfulnessen inuti mig själv är helt bortblåst känns det som nu, men jag ska försöka meditera lite i helgen och dagarna som kommer får att försöka hitta ett lugn.

Nu ska jag packa en lätt väska till imorgon. Längtaaaar hem.

/Victoria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar