28 december 2010

Back from the christmas holiday


WASA SPORT KNÄCKEBRÖD ÄR SÅ GOTT!


 
Julledigheten
Ja julhelgen blev lyckad, trots kräksjuka och flera timmars förseningar både fram och tillbaka och inställda  tåg... Hamnade i Hallsberg på vägen hem och fick ta buss därifrån till sthlm efter att ha blivit omdirigerad av Kundtjänst på SJ. Kallt var det - men hem kom jag tillslut. Mysigt att få umgås med mamma.


Mat och hälsa
Har tänk att försöka bli lite nyttigare och hälsosammare nu när det ändå är "ny start" med nytt år. Ganska lägligt när jag nu minns hur gott det är med Wasa Sport. Att äta i mindfulness anda har också fått mig inse att jag egentligen inte är så förtjust i att äta mjuka saker som ex vitt bröd och banan. Intressant!

Det där gymkortet jag pratat om ska väl fixas i veckan också...*Pust*  Väger emot lite... Men det blir väl en rutin så småningom antar jag.
Löparskorna är sedan länge long gone... Och det börjar synas! Time for action med andra ord.





Adios !



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar