18 oktober 2010

Emigrerade vänner

Pratade precis med Mimmi, ända borta i Grekland! Fick en uppdatering om hennes äventyr... Saknar henne fruktansvärt mycket...  En månads semester på Skiathos, blev till två, som blev till en flytt... Lite sorgligt, men roligt för Mimmi, Carpe Diem raring! Det är du värd. En flygresa till min Mims i Grekland lockar! Men först har jag andra saker att ta itu med :)
Jag och Mimsan i somras, sista veckan ihop:)


NORGE NEXT!
Javisst! Äntligen, nu är det dags att ta flyget ner till Oslo och hälsa på Emelie och Jakline, mina gamla vapendragare från gymnasiet. Har sagt i snart 2 år nu snart att jag ska komma och hälsa på - så nu är det hög tid. Flyget lyfter nästa helg... Blir nog grymt kul reunion!

Jaklin,Emelie och Jag @ Platå, Linköping
Ja, bjuder på den här bilden från förra juldagen, inte våran bästa bild, men duger i krig som Jakline skulle ha sagt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar