8 augusti 2010

Tillbaka!

En vecka, flera gratis shots, för många söta crepes och
2 böcker senare...


Grekland
Torsdag morgon landade vi på arlanda efter en vecka på Kos.
Ja så blir det när man lever farligt spontant och bokar en sista minuten 2 dagar innan avresa ;) haha Men vi har haft det toppen!
Äldst på ön var vi, träffade ingen som var över 22 - det kändes ju härligt! Nyktrast var vi nog också. Men inte bangade vi på att dansa på bardisken för det? Nej då, vi pantertanter kan vi med !
Jag har lärt mig äta kaninmat! Sallad dvs. Ceasar är numera min favorit, iaf i Grekland...
Vi har ätit gott minst sagt, jag har säkert lagt på mig 3 kilo där nere.
Får väl visa före och efterbild sen! HAHA


Bjuder på lite bilder från veckan i Kos:

TYLÖSAND - BEACH CLUB
frukost/lunch - så gott.
SOLUPPGÅNG

HOTELL OSCAR PÅ KVÄLLEN

CHOCOLATE BAKERY CAFÉ
Favorit citat:
"Sweetness is within"

NATTBAD 6 PÅ MORGONEN
Med grannarna på hotellet


SOLUPPGÅNG
Med Adam från midsommar


LOBBYN - HOTELL OSCAR


ÄLSKADE CREPES !
"Made with love"
Vit choklad,brunt socker och jordgubbar - a taste of heaven.

GALNA SVENSKAR PÅ CLUB WEST

THE END!
FÖR DEN HÄR GÅNGEN :)




Kommer mer uppdateringar nu när jag är hemma igen och sätter igång och jobbar imorgon - helt otroligt hur fort tiden går när man har roligt :) Vi ses snart igen!
/Victoria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar