8 augusti 2010

Sista dagen...

This is life.

Reser mig upp från soffan som jag slumrat till på någon gång efter att 21-filmen har börjat. Ställer klockan på ringning, 5.30 ska vi upp och hoppa imorgon. Nu är det slut på semestern. Inga långa slappa dagar vid poolen där största problemet är vilken pasta sallad man ska äta och om man ska ta en tupplur innan nattens äventyr. Ikväll har jag dock inte det problemet - det finns bara en pasta sallad i mitt kylskåp att välja på, och det är den jag kommer äta i 2 dagar nu. Att sova är det lika bra att göra, det finns inga nattliga äventyr här i väsby, inte en söndag.

Ja, så imorgon är det alltså slut på semestern och tillbaka till jobbet. :) Well, det är helt okey faktiskt, 4 veckor har varit alldeles lagom, nu kliar det i fingrarna och jag längtar nästan lite efter att få jobba. Crazy or not, u still gotta work =)

Sleep tight, nu ska jag äta lite av min pasta innan John Blund droppar förbi igen.

/Victoria


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar