30 juni 2010

Sommar...

Mimsan i Täby
Sitter just nu hos Mimmi, hennes sista vecka i sverige innan hon åker till Grekland och blir kvar där till augusti, därför försöker vi göra den fullspäckad.... Och tro mig - det har den varit.


Kommer bjuda på lite bilder när tiden infinner sig. Det är därför jag inte uppdaterat bloggen här på ett par dagar, har helt enkelt haft fullt upp med våra bus och upptåg sista veckan ihop. Det är första prioritering nu före allt annat. Men jag har faktiskt lovat att komma en vecka och hälsa på i skiathos - så vi ses väl om 2-3 veckor ändå om allt går väl! ;)


Idag lärde jag mig dricka kaffe! På jobbet. Med socker och mycket mjölk förstås. Fick en tjuvstart visserligen i måndags, när min biologiska pappa kom upp från norrköping och hälsade på och stannade kvar över natt - jag tyckte helt plöstsligt att det han drack såg ganska lockande ut - Kall kaffe latte med vanilj smak från arla - GOTT. Min oboy får akta sig för konkurrensen...


Nu...
Det är sommar, det är lättare att handskas med det svåra i vardagen med lite hjälp av solen. Men problemen är långt ifrån borta. Toppen är en bit bort nu, men jag hänger kvar iaf. Tack för allt stöd, jag hoppas att ni vet vilka ni är, ni som finns där och lyssnar. Tack...Tack, verkligen, utan er vet jag inte hur jag hade klarat mig så här länge.
Midsommar

2 kommentarer:

  1. Ville meddela att jag har stor resväska. Kan packa den på tio minuter. Pass? Vadå pass? Går färdtjänstkortet lika bra? det har visst oxå gått ut. Ja ja, blir väl el-rullen då.
    Greklandsugenmamma

    SvaraRadera
  2. Vi älskar dig! Finns här, alltid...

    SvaraRadera