21 juni 2010

Mr Music

Lite roliga nyheter en sån här dag...
Pratade precis med en vän från London som jobbar som låtskrivare på Konvict Music som ägs av Akon. Alltid kul att få ta del av allt nytt som händer i hans liv... Nu ska han tydligen medverka i en film också! Jag är riktigt avundssjuk...


Luke Cage
Heter filmen och regisseras av John Singleton, och huvudrollen innehavs av ingen mindre än skådespelaren och sångaren - TYRESE GIBSON(2 fast 2 furious, Legion, Transformers 2 bland annat.) 

Sen ploppar min vän frågan :
"well, how about you put a nice dress on next summer and stand cute next to me - when the movie im staring in will be released ?"

- Im already there! I got my dress on and hair did!

Haha ja det vore ju något att svassa in på röda mattan på filmpremiären. Det bangar jag inte på :)

Fick lite låtar som han skrivit nyligen, han trodde inte att de hade släppts i sverige än, men jag förvånade honom med att redan ha den första låten i min mp3, och jag blev förvånad över att det var hans låt! Inte första gången det händer,han har skrivit en hel del favoriter.

Iyaz feat Charice - Pyramid


Ny låt som jag inte hade hört än, I like it.
Chipmunk Ft Esmee Denters - Until You Were Gone


Han är verkligen sjukt duktig på det han gör, mycket talangfull med många järn i elden.

So whats up next ?
"Usher's track is done it will be on his next album, but i done track for Mario and an upcoming artist from UK.  Im doing a show on MTV later on tonight will be on MTV Base, but i dont think you guys have it. Also in studio with Jay Sean and Craig David at 7pm interweiving Taio Cruz."

I rest my case. Jag är iaf avundssjuk.
Vi avslutar vårat samtal när han ska gå och luncha med en producent, och jag ska gå och städa...
Life is not fair ;)


Way to go Faisal! Youre an inspiration.

1 kommentar:

  1. Vet nån som gillade chipmunkarna skarpt som liten. O jag har oxå en nice dress, så det så. Dessutom kan jag rulla på röda mattan, ha ha,
    det du...

    SvaraRadera