20 juni 2010

Follow up...

The lady in red.

Förra inlägget får ligga i utkastet tills vidare, ifall att någon råkar hitta hit nu haha. Yes, han ringde faktiskt som han sa. Resten är history, eller future... Kanske spiller mer details framöver när det har blåst över.

Avslöjad.
Mycket trevligt var det igår iaf ! Kul att gå på stan när båda två blir igenkända från tv inom loppet av 2 minuter. Blev totalt avslöjad av en tjej som ropar "det är ju du från tv".
Tack så himla mycket... Jaha, så ska man förklara vad det betyder för någon som inte har en aning om vad som går på svensk tv (thank god). 
Det är i sånna lägen jag önskar att jag inte var så förbaskat ärlig jämt, utan kunde ljuga och säga att man var väderflicka eller nått, istället för att man varit med i Mammas Pojkar. haha Det är inte det första jag vill berätta för någon belive it or not ;)


Lite roliga bilder från gårdagen!
Mysig, kall och smårolig kväll, lite ovanlig - Mycket prat och lite dans. Asflabb i baren på Ute compagniet, där Mimmi och jag numera hänger av förklarliga skäl. ;) Sen blev det sedvanliga white room framåt morgontimmarna.

Saturday night - Ute Compagniet


Jag, Mimmi och Andreas - Som också är från Linköping.

Martin stylade om oss på andra bilden för att locka hit besökare.
"Sex säljer!"
ropar han som en benhård PR agent och skäller på oss för att vi asgarvar när han ska ta kortet och börjar dra i våra kläder haha.


 Tack Andreas för att du bjöd på en knapp ;)

Söndag kräver vila... Oh yes.
Långa äventyr gör mig trött.
Puss

1 kommentar:

  1. Nu är jag nyfiken!! Vem ÄR den offentliga personen =0 Hoppas våran tjej mår bra..
    Kram!

    SvaraRadera