24 maj 2010

Uppmuntrad

Tusen tack för era uppmuntrande ord och support när det gäller mitt bokprojekt! Blir glad i hela kroppen när jag läser vad några av er har skrivit. Tack verkligen! :)


Hos psykoterapeuten
Idag har jag haft ett som vanligt upplyftande samtal med min psykoterapeut. Gick in lite på hur jag var som barn, både hemma och i skolan. Gjorde en ny "screening" idag. En screening är som är ett slags poängsstyrt formulär man fyller i för att se om det finns några grunder att göra en utredning på den diagnos man misstänker.


Passade på att berätta för henne att jag börjar känna mig som mig själv igen, mindre irriterad, mer tålamod och speciellt mer glad. Inte alls lika nedstämd, ledsen och bekymrad. Det känns som att den Victoria som dramatiskt förändrades under högstadiet börjar komma tillbaka nu. Äntligen. Det har gått alldeles för många år...



Nu ska jag ta en powerwalk i skogen ! Och låta tankarna flöda...
Adios !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar