8 april 2010

hjärtat.

Hjärtat

det är inte bra nu. det är inte alls bra.
det har gjort ont hela dagen och slår för snabbt. Men jag har varit tyst. För jag ska inte klaga.... Jag är så trött på att klaga. Att andra ska höra på mig klaga om allt. Om alla sjukdomar jag har.

Men nu är jag rädd.
Det slår för fort. Och det sticker. Hugger. Men det är inte för hemskt, så jag tyckte att jag kunde stå ut. Att det inte var så farligt.


Det har bara blivit värre sen sist. Bara värre... Jag har ljugit för mig själv att det har blivit bättre. Bara för att man trodde man hittat orsaken. För att JAG mått bättre. Men nej...

Nu mår jag inte bra.

Ringde sjukvårdsrådgivningen och frågade om jag kunde ta en till tablett av min medicin, men de sa att jag bör söka akutvård på karolinska nu. Det går inte... Det går inte.

Vad är det för fel på mig...

1 kommentar:

  1. Du klagar inte! Tycker du är väldigt full av tålamod, faktiskt!

    SvaraRadera