5 april 2010

Goodbye my lover.

Vaknade precis upp, med kläderna på - i sängen.
Hade hundra saker att göra den här sista lediga dagen, meeeen dumt nog har jag inte tagit mina mediciner idag - så då orkar man inte vara vaken. När ska jag lära mig att min kropp inte fungerar som den ska och att jag inte kan lita på att jag orkar den naturliga vägen? Naiva kvinna.


Har iaf hunnit fira lilla fröken B idag, med kakor och paket, jätte mysigt verkligen! Fick träffa på spöket Miguel också... haha underskatta aldrig en filt!

_________________________________________

Med träningen har det inte gått något vidare bra, förutom att jag motionerat lite mer? Kanske? Inte alls.
Matvanorna har till och med blivit värre... Hur de nu kan bli det ens? Fel tidpunkt att börja vid påsken kanske?
Levt på godis hela helgen. Ser ut som att jag svalt påskägget helt just nu.

Men nu f*n ska jag plocka bort godispåsen från sängen. (Ja den ligger där och håller mig sällskap om nätterna, sedan en tid tillbaka...) Det började som ett one night stand men någonstans på vägen utvecklades en trygg,ömsesidig kärleksfull relation. Söt,sur och syrlig,med en touch av choklad. Till synes perfekt...

Inser sakta men säkert att det är ett destruktivt förhållande jag har gått in i. Finns bara en sak att göra.

- Tömma och glömma?

Nej. Göra slut.

"Det är inte du, det är jag..."


________________________________________________


Nu ska jag fortsätta sova... Imorgon är det jobb igen...
God Natt och Sov Gott



1 kommentar:

  1. Verkligen, Ludde är bättre sällskap. Men godis är ju sååå gott.

    SvaraRadera