15 mars 2010

Pucko

J-vla pucko.

Jag menar mig själv.

Jag glömde ta min hjärtmedicin igår, kom på det när jag satte mig på tåget in mot stan, lite försent. Känns direkt när jag inte tagit medicinen. Hjärtat har vant sig vid medicinen nu så det går inte att bara sluta ta den,även om nu hjärtat är friskt (?).


Hade bytt väska så jag hade inte tabletterna med mig. Väskan är ju ett apotek annars med med alla olika piller för allergi, astma, migrän, hjärta och narkolepsi.

Vaknade nu med en alldeles för hög sinusrytm, lite mer än 120 slag/minut typ. Ingeeeet kul. Inte skönt alls att vakna med hjärtklappning. Men jag får ju skylla mig själv så klart för att jag glömde... Im nothing but human !  : )

Nu ska jag sätta på lite Enya så att jag lugnar ner mig och inte stressar.
Bra start på dagen.


Jobbet snart.


Adios


Underbart att vakna till solen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar