15 mars 2010

Ovanlig söndag

Söndagen blev inte som en vanlig söndag
- minst sagt!

När jag kom in till stan för att möta Viktoria så hade hon hamnat på vapiano vid stureplan med Sandra och lite annat folk. När jag kom dit var det fortfarande fest sen lördagsnatten.

Alkohol i mängder - en söndag! haha


Efter att jag berättat att jag nästan aldrig dricker - och att OM jag gör det så blir det EN tequila shot så står helt plötsligt en tequila shot framför mig i ett cocktail glas!

Herr Fredrik Strebel was the one to blaim haha ! Trevlig prick.
Hör och häpna så drack jag faktiskt upp den! Provsmakade också någon shot som hette Irish coffe shot. Jag som varken dricker alkohol eller kaffe vanligtvis måste säga att den var helt okej. Kan ha berott på grädden på toppen... Beroende av grädde.


Jag hade faktiskt så kul att jag kanske ska överväga om jag inte ska börja hänga ute och dricka på söndagarna hädanefter ? Haha eller inte ;) Men ibland får man faktiskt vika av stigen! Speciellt vi skötsamma, det har vi rätt till ;)


 - Perfekt att dricka innan jag ska fika och gå på bio haha !
Jag var något extra svamlig när jag mötte upp Ramin vid bion...


Alice in wonderland
- Bättre än vad jag trodde !  
"Youre mad, bonkers... But I'll tell you a secret - all the best people are"

Intressant... ur en psykologisk och filosofisk vinkel.


Helt rätt beslut att inte sitta hemma igår...

:)

2 kommentarer:

  1. Blev nu påmind om varför jag hatar speglar o därför nästan inga har här hemma. Kolla in Depp på bilden. Känns som en avbild av mig. Men han har ju fått koll på lockarna åtminstone.
    PussPuss/moder muu

    SvaraRadera
  2. Kan upplysa fröken om att en "hot shot" i mothers world är en hutt Galliano, på det hett starkt kaffe, sen en klick vispgrädde. O så, slurp, giftigt gott. Men det går att ta Galliano rent, bra vid hosta sa alltid moster Charina.

    SvaraRadera