30 mars 2010

Min vän,min älskare, min man.

Nu är det på tiden.
Dags att ta tag i träningen igen.
Körde precis ett pass dans och styrka här hemma för första gången sen? Jag vet inte när, somras eller våras? Allt för längesedan helt enkelt... Shame on me.


Har gått och gömt kroppen hela vintern under massa kläder, bara för att gå upp i vikt till sommaren -lagom till kläderna åker av? Nej, fel taktik Vickan. What a waste...

Så nu är det spegeln och jag, hand i hand framöver. No more muffinkropp!

HUR ? 
  •  Gå till jobbet på morgonen, 30 min.
  •  Börja springa igen 2 ggr i veckan. 
  •  Träna pilates
  •  Dansa dancehall, latin, och orientalisk.
  •  Lite av den där hemska styrkan.
  •  Något jäkla gym tänker jag inte gå till...

Missförstå mig inte - jag kommer äta precis som jag gör nu. Lika onyttigt och mycket, hela tiden, dygnet runt. Jag är jag....

Grädden är min vän.
Sockret är min älskare.
Oboy är min man.

Kärlek övervinner allt !

Allt det här pratet om träning har gjort mig hungrig. Mot köket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar