31 mars 2010

Linslusen på g igen

Musikvideo inspelning på G
Ja det var ett tag sen man deltog i något sånt nu. Känns lite nervöst faktiskt, drog ut på svaret i några dagar innan jag hade bestämt mig riktigt. Känns fortfarande nervigt, men ibland får man pusha sig själv. Typiskt mig att inte göra saker som gör mig nervös, riktig bangare faktiskt! haha Tråkigt, man missar mycket roliga saker när man är feg ;) För det är precis vad jag är! Fegis!


Sist tror jag att det var den här videon ?
J-son - Pretty boy
(klicka för att lyssna och titta på videon i youtube)
Making the video... On set.

Jag och några av alla härliga personer man mötte där.
Tiffany - längst till höger blev en vän. :)


Japp, kanske får ta en shot innan inspelningen för att lugna nerverna och släppa lite spärrar! (vid 8 på morgonen)  haha Nej, men det fixar sig... Synd att man inte är i sin bästa form nu bara - men det artar sig, gick både till och från jobbet idag. Kör ett pilates och dans pass imorgon innan eller efter jobbet också. Inbillar mig att magen har krympt och format sig redan efter 2 dagar. Magic! haha

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar