8 mars 2010

Drömmen om Italien

Sitter här och drömmer / planerar nästa resa.

När och vart vet jag inte,det är precis det jag försöker komma underfund med. Men Italien lockar fortfarande,och Grekland. Jag var inne på Sardinien eller Sicilien förut, men nu börjar jag kana in på fastlandet... Venedig drömde jag om som liten. Om jag åker själv eller inte vet jag inte nu, beror helt och hållet på vad det blir för resa. Ingen brådska alls...


Upplevelseresa, volontärresa, språkresa, charter eller relaxresa - jag vet inte.
Än har jag inte fastnat för något i alla fall :)

Nu är det svenska hollywood fruar på 3:an...

Man kanske ska ta sitt pick och pack, flytta och bli golddigger i USA?

Nej, vi ses imorgon!
Känns som att jag håller på att bli sjuk, lets hope not!

//V


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar