28 mars 2010

step by step

(Klicka för att lyssna på youtube)



Hemma... Hos mig.
Helgen har varit underbar, för det mesta. Jag tror att allt håller på att vända nu. Jag hoppas att den här tunga perioden är på väg över. Men jag vaktar tankarna hela tiden. Det är ett heltidsjobb. Svårt att komma ihåg att njuta av lyckan i nuet, och inte tänka på vad som kan eller ska komma längre fram. Jag tar en dag i taget, eller en halv snarare. Det har varit bra i 2 veckor nu, mer och mer bitar faller på plats. Allt ifrån oklara relationer,klarhet i sjukdomar, till att vara mer aktiv,umgås mera med vänner osv. Den sociala listan gör sin del, även om jag fuskat. Gå på bio själv gills lixom inte riktigt som en social aktivitet haha.
Men med allt det är jag på väg tillbaka, den gamla jag.


Step by step :)

All the way up...
Ända upp till takvåningen.


Im a lover - and a fighter.

2 kommentarer:

  1. Kämpa på tjejen. Lycka till!

    SvaraRadera
  2. Tack för en jättefin surprise! Som E sa, vilken tur att Vickan kom så jag fick rosa glittertights. O vi andra fick glädjen av dig oxå. Tack! Puss

    SvaraRadera