19 februari 2010

Rastlös i benen

Efter att ha pratat med Mimmi beslöt vi oss för att skippa utgång ikväll.
Känns helt okey, tror att jag tog ut all min energi förut när jag snurrade
fram till Lambada remixen här hemma på vardagsrumsgolvet...


Men jag är iaf taggad, och sitter och letar efter en passande danskurs
nu, lite klurigt att hitta någon tyvärr, vill man ha Latin - får man salsa.
Och det är liiiite för boring känner jag.
Jag vill ha något annat, merengue,perreo (reggaeton) och kanske lite samba.
Lite brasilian style. Och inte så jäkla mycket koreografi !
Jag vill bara ha kul ! Dansa och ha kul - inte tänka på åt vilket håll jag ska vifta med händerna när jag sätter höger fot ett steg fram.
Om någon känner till en sådan kurs i stockholm,
så är jag tacksam för tips!

 

Salsakryssning med La isla 2006.
Klänningen sydde jag själv.
Ville ju ha en riktigt "latino dress".
Tanken var nog god...
haha ;P

Jag var kreativ iaf!
Thats always something ;)

2 kommentarer: