18 februari 2010

Mensvärk.

Har inte kommit iväg till jobbet än.

På riktigt.
Har alltid haft problem med mensvärk - sorry alla killar som ev läser,
men INSIDE OF ME, är INSIDE OF ME - på gott och ont ;)
Från gynekologen till..... Ja...Ni vet.

Första dagen är alltid värst. Behöver inte diskutera mängden, utan kan hålla oss till styrkan på smärtan. Om man inte klarar av att gå till jobbet kanske det går att förstå. Legat och möblerat om i sängen nu hela morgonen, även om det började inatt och kännas i kroppen. Där man kan prata om att "give a notice".
Det gör helt enkelt så ont att man inte vet vart man ska ta vägen. Ligga på mage, ligga på sidan, upp med fötterna, fosterställning och gud vet alla ställningar jag prövat.

Kamasutra aint got shit on me.

4 alvedon senare så är jag iaf på fötter !
Ska ta bussen strax.


INNAN du lämnar hemmet
Nu när man varit hemma i nästan 3 dagar så får man påminna sig själv om dem där små vardagssakerna som man BÖR göra innan man lämnar hemmet.
Typ dra en bortse genom skatboet.
Borsta tänderna kommer jag ihåg utan att behöva gå förbi en spegel lyckligtvis (för alla i min  närhet antar jag)


Får ta en extra titt i spegeln innan jag går genom dörren så att alla kläder sitter där dem ska...



Längtar efter att få komma hem efter att jag stängt på jobbet idag.
Ska titta på rosa saker.

Rosa saker?
Den som stannar kvar han får veta....



//Victoria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar