18 februari 2010

Blodprov och vampyrer

Har sovit riktigt dåligt inatt - endast för att den kvinnliga veckan börjar idag.
Och det gör så ONT.

Hur sjutton ska jag kunna lämna blodproven idag? Kommer ju inte ha någon blod kvar i kroppen. Nä fy vad ont jag har just nu.


På tal om blod...
Ikväll är vampire diaries, äntligen.
Blev fast i programmet förra veckan när jag råkade se repriserna på dem 2 första avsnitten.



Nee jag får nog vänta med blodproven.
Jag har alldeles för ont för att ge mig iväg någonstans nu och blodet jag har måste jag nog behålla i kroppen dem här första dagarna.
Då betyder det att man får äta frukost nu! Inte för att jag kan när det gör så här ont nu då, men någon gång slutar det ju....

Ska till jobbet idag dessutom, börjar vid 9, så om det slutar göra ont innan dess vore ju bra.


Adios.

1 kommentar:

  1. Du är utmanad! ;-) (se min blogg http://josephineboman-jossan.blogspot.com)

    SvaraRadera