20 februari 2010

Lördags planer

Behöver massage !
Jag misstänker att mkt av huvudvärken kommer
ifrån min spända nacke och axlar. Rullar jag huvudet

ett varv knastrar det som knäckebröd där inne.


Jaha, jag tror att jag ska ner till centrum nu.
Har inget ärende där direkt... Inget akut iaf.
Spana in födesledagspresent åt Viktoria B,
har redan lite förberett,men är smått orolig för
att det kanske inte hinner komma fram i tid.

Kanske får någon ny idé nu istället!


TYVÄRR
har den söta killen i Tele2 ståndet försvunnit,
ersatts med någon ny snubbe som tillkommit.

Hoppas på att han är en simpel vikarie och att
min flört är tillbaka
efter att ha tillfrisknat från
den förkylningen jag intalar mig själv att han har.

Vad finns det annars att se fram emot på centrum?



Sen ska jag ringa Karin och göra upp planer
inför kvällen. MYSIGT!



LÄNGTAR EFTER KARIN !
Så tomt utan henne på jobbet.
Blivande sjuksköterska numera.

November 2008
Karins fynd Pontus leker paparazzi med min
canon efter att vi kommit hem till honom från
en kväll ute på Solidaritet. I hans lägenhet på
söder bor även Karin nuförtiden. Tänk så det
kan bli, ibland kan det gå riktigt bra.  

Ibland säger det klick.

De är också ett sånt par.
Som är hysteriskt roliga att vara med.



Tyckte Karin sa att tjejerna skulle komma ?
Vi får hoppas på det !
=)


 Ciao Bello.

1 kommentar:

  1. Förslag till kontaktannons:
    SÖKES; Manlig man ålder ca 25 år. Kunskaper i sjukvård, matlagning, omvårdnad. Mycket humor, bil/körkort o parapara ett plus.
    Slav? Nä, en man med kvinnliga egenskaper bara... Kanske blev för mycket, men tror dom finns i sällsynta ex i snödrivorna, hallååå

    SvaraRadera