17 januari 2010

Jag har ett nytt fadderbarn, i Haiti.


Vill man så kan man.
Make it happen.


Jag kanske inte kan vara där och hjälpa till,
men jag kan göra något.
Och det har jag gjort nu.



Jag har precis blivit personlig fadder,
för 200 kronor i månaden.

*

Passa på du med.
Det finns olika sorters fadderskap,
för större och mindre summor.
Men alla ger hjälp.





www.hoppetsstjarna.se - Bli fadder


Nu väntar jag på uppgifter om mitt nya fadderbarn...
Nu har jag 2, tveksamt om det slutar där.




Lalumar i Indien.

"Every day is a chance to be a better person"

- Take the chance.


//Victoria


1 kommentar:

  1. Glöm inte ansöka om barnbidrag. Så många andra som får som inte borde ha ett korvöre eller barn heller för den delen. Tur det finns såna som dig som har ett hjärta. Fram för fler hjärtan.

    SvaraRadera