24 januari 2010

Helgen var precis vad jag behövde.

Helgen har varit  "TOP NOTCH"
som Björn skulle uttrycka det.


Naris stannade hela helgen istället för att åka hem igår som han planerat - så jag hann få träffa Emina 2 gånger, och det är alltid kul! Naris Tycker dock inte att det är lika kul när vi börjar prata oavbrutet och sen gaddar ihop oss mot honom.

En stackars upprörd Naris brister ut:
"Hallå du är MIN kompis !"


Haha dem är mitt favoritpar iaf. Ger verkligen perspektiv på hur ett förhållande borde vara. Eftersom man själv är helt ovetande som veteran i singelvärlden och tror att alla par sitter hemma isolerade och tittar på film, bråkar, är otrogna eller går på parmiddagar. Tydligen inte. Uppfriskande att se en annan typ av förhållande än vad man är van att se eller höra om.



Återigen känner jag mig säker på att man aldrig ska nöja sig med mindre än äkta kärlek - för uppenbarligen finns det något sådant.
Och jag som påstår att jag inte är någon romantiker ! ;)

Saturday Night
Igår kväll var Emina och Naris här som sagt var, sen lämnade jag dem här och mötte upp Mimmi i stan, gick till Magenta först. Lika trevligt som alltid. Tanken var sen att gå till Grodan S och sen avsluta med White... Men Mimmi som har problem med sitt hjärta blev dålig och kände sig yr och svag i kroppen, så vi tog en vilopaus och blev kvar på Grodan - inte helt fel det heller! Som tur var blev det inte värre, men stackaren mådde inget bra, riktigt obehagligt. Hjärtat ska man inte ta lätt på heller. Som vi lärt oss... Men vi hade kul ändå ! Sällskapet som gör kvällen sa någon ;) Och på tal om det så fick vi trevligt sällskap av min fredagsunderhållning dessutom haha, kunde inte bli bättre :)


Kvällens minus :
"Klimatanläggningen" i pendeltåget var trasig när jag skulle hem vid 05:20 med första pendeltåget, så det var 3 grader i tåget. Hade strumpbyxor och klackskor - kallt. ISKALLT.
Får man ens köra tåget då undrar jag? Har hört att det måste vara en viss temperatur, men det kanske bara är i bussar ?



Kvällens plus:
Många trevliga prickar ute igår, men Jonathan "Jonis" Sundqvist Hedefalk får priset den här gången. Han är alltid så gullig och glad. Ser fram emot hans nya koncept - Ett dansgolv med bara tryckare sista timmen innan stängning.
Det ni! Och Gustavs hår som växer ovanligt fort... Haha ;P

Återigen säger jag det :
- Kapen hittar ni på Grodan Sergel tjejer.


Herr Jonis.

 Har ingen picture på min outfit igår tyvärr, inte för att jag driver någon modeblogg. Men alltid kul att ha en bild med i inlägget som rör sammanhanget. Har iaf kort på tunikan som jag hade igår. En mysig finstickad gammal favorit. Stickat är alltid favoriserat.



Året var 2008 - september.



Söndag, vad händer?
Har inte lust att bara sitta hemma och göra ingenting.
Kanske laddar kameran,drar in till stan och plåtar lite fina vyer.

Eller så kanske något roligt förslag dyker upp ?
Nja. Fat chance.


Love life :)

2 kommentarer:

  1. Stod nog på listan, undrar varför jag var hemma?
    Dammsugande moder, straxt utanför Lkpg

    SvaraRadera
  2. Du är verkligen ubergullig Vickan, jag och Naris uppskattar dig jättemkt! Även om vi ger han huvudvärk ibland är det alltid lika kul att träffa dig! Tack för att du ställer upp! Ha en fortsatt trevlig söndag, vi får ta och ses oftare :) Massa kramar!

    SvaraRadera