19 januari 2010

after work

i arbetsrummet på jobbet...

Provar på att skriva ett inlägg från datorn på jobbet,
får ingen riktig ro i kroppen hemma att sitta ned vid datorn
och plita ner allt som händer och sker i livet och huvudet just nu.

Kan bero på att det ser ut som tredje världskriget hemma just nu.
Det får jag f*n ta tag i idag. Faktiskt.


I veckan har det massa sena kvällar på jobbet.
Igår var det personalmöte, så då var man på jobbet mellan kl 08 - 20. Imorgon är det egentligen min tidiga dag - men vi har handledning på kvällen, så då hinner man lagom åka hem, äta eller duscha och sen tillbaka hit för att jobba mellan kl 17 - 20. Torsdag stänger jag så då är det en vanlig sen dag helt enkelt.


Mitt i allt det här försöker jag att inte tappa fokus !
På allt det som jag har planerat och vill göra,
och det jag försöker åstadkomma med resten av livet...
Haha låter stort!"resten av livet".

Men det blir inte mycket tid och energi över tyvärr...´
Och glömmer gör man fort.

Tror att det är på tiden att jag gör mina lappar nu...
För att påminna mig själv om det varje dag.

Vilka lappar ?
Jag får återkomma om det...
Too much Oprah ;)


Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar