13 december 2009

Tack

Tack Sandra, Nina, Belma, Sara, Ewelina,Naris och Emina för att ni hört av er och brytt er.

Tack Jenny som alltid är där o stöttar. Mamma visste direkt vem jag menade när jag sa att Jenny, min gamla arbetskollega hälsar. "Jenny Bergvall menar du?" :)
Våran gamla granne Jill, Luddes förra matte.
Mamma blev jätte glad när hon hörde att ni hälsat.

Alla gamla vänner och bekanta som hört av sig på facebook, betyder så mycket.
Tack tack tack....Återigen tack.


Tack Paniz
Uunderbara du som bara kastar allt du har att göra och ser till att du tar dig ända hit ut till Mjölby för att hålla mig sällskap. Och tack Paniz kompisar som ställde upp med att köra hit henne och tog hand om hennes vovve under tiden.


Tack mammas vän Caroline... För att hon bryr sig,oroar sig och hjälpte till att kontakta mormor om vad som hänt.


Ni alla är bevis på otroligt fina vänner.
Ville bara säga tack, för jag är så slut att jag inte vet om jag orkar svara var och en just nu.
Inte minst tack från mamma.


//Victoria

2 kommentarer:

  1. Tack själv Sessan. Ville bara att du ska veta att mamma är så stolt över dig! Vi pratar ofta om dig, och att vi har så fina och duktiga barn båda 2, alltså 2 lyckligt lottade mammor! Men det visste du nog redan. Jag är så tacksam att du orkar höra av dig till mig, det betyder massor. Jag kan tänka mig att du känner som mig, att man vill prata med henne nu för man tycker det är jobbigt. Det är ju henne man pratar med när det är något,men i detta läget kan vi ju inte det. Och du vet var vi finns för dig.
    Önskar bara att jag kunde göra mamma bra...
    Var rädd om dig hjärtat.
    Kram Caroline med famij <3

    SvaraRadera
  2. hej tjejen, kom in på din blogg av nån anledning o plötsligt kände jag igen din mamma här på kortet. har du bott i skäggetorp i linköping när du va liten kanske? //Malin

    SvaraRadera