22 november 2009

AIK spelare nästa IDOL

Sitter och tittar på Bones på 3:an när telefonen ringer.
Jag tittar vem det är, det är min gamla granne, Obama kopian. Jag svarar.
Plötsligt hör jag någon som sjunger höga toner, helhjärtat.
Jag försöker höra vilken låt det är,men får nöja med mig att det är någon amerikansk lovesong.

Det är ingen mindre än AIKs Walid Atta
som ger mig en serenad genom luren.
Och han kör ALL IN när han satsar på dem höga tonerna!


Walid sitter i bilen på väg till stan och berättar att han har ledigt från och med onsdag,ända tills januari. Som att det inte räcker att bli avundssjuk på det, så berättar han om träningslägret dem ska åka på i januari - i Singapore! Varför blev man inte fotbollsspelare? Walid erbjuder sig att ordna en större resväska så att jag kan följa med till Singapore...
Inte helt omöjligt om man heter Victoria som ni ser!

Singapore here i come!

(Ignorera min brända rumpstek tack. Och somna aldrig i solen.)

Walid lovar att ringa och sjunga fler gånger, men bara om jag lovar att jag inte spelar in och broadcastar han på youtube. Så nu måste jag bara lära mig hur man spelar in under samtal...

Undrar om man får önska låtar av Walid ?

I sånt fall önskar jag den här till nästa gång. Låten har gått på replay om och om igen hela dagen.
Enjoy!

Lady Gaga - Bad romance (Klicka här)


Undrar om han sjunger för sina motståndare på planen också?

Ser fram emot nästa samtal Walid.
Kram

//Victoria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar