5 april 2012

En bulle i magen.

Idag på jobbet fick jag den här härligt ärliga frågan av en 3årig pojke:

-Are you having a baby in there?
Säger han och pekar på min mage.

Grattis Victoria! Svaret löd:
- No, I just had too many cookies this week...

Great! Kan meddela att jag gick ett extra varv runt jobbet på Götgatan för att kolla in Friskis och svettis efter det... Kanske dags nu? Fan. Kan inte rå för att jag älskar sötsaker och mat så mycket! Det finns inget stop...

Den enda bebisen som möjligtvis växer i min mage nu är en Ballerina, en Ballerina Cookie, eller ett litet Kakmonster. Så här såg min varukorg ut i måndags… Shame on me, men jag älskar mina bullar och kakor…



Så här lär man ju inte se ut igen, nu går det fan bara utför...



Ska iaf försöka, imorgon. Powerwalk varje dag. Ska hoppa ner i sängen tidigt ikväll. Sovmorgon imoegon!SÅ UNDERBART! Ingen utgång den här skärtorsdagen :)

God natt och Glad påsk!
/Victoria





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar